peterrojder.blogg.se

my world

Metallskrot?

Publicerad 2020-09-27 16:01:08 i Dagen som gick,

Jag rensar här och där.
Lite i taget och under veckan rensade jag undan lite nycklar.
Jag började med bilnycklar som inte längre är aktuella.
Alla de bilarna är nog skrotade vid det här laget.
Sen tog jag ett tag i en låda med bestick.
Efter lite sortering hade jag plockat bort det som jag "aldrig" använder. En del är ganska komplett men det är också några helt udda saker som jag inte vet riktigt hur de kommit in i mitt liv.
Men det tänker jag inte fundera speciellt på. Allt får bli antingen återvinning eller metallskrot.
Lite mindre att hantera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela