peterrojder.blogg.se

my world

Utrensning av julen.

Publicerad 2020-01-08 13:22:37 i Dagarna som gick,

Helt kort så tog jag några bilder för att bättre komma ihåg hur allt ser ut i vardagsrummet runt jul. I år kom inga julsaker upp utan det blev bara advent. Resten fick ligga kvar i sina lådor.
En dålig bild utifrån först:
Jag borde släckt några vanliga lampor men så långt tänkte jag inte.
Vardagsrummet före rensningen:
 
Och när jag plockat ner stjärnor och stakar.
Åter i vardagen. Gardinerna får jag ta efter hand.
Bilderna är ganska brusiga men de duger för att jag ska slippa tänka nästa år.
Eller jag kanske ska bättra på texten på alla lådor?
Idag ska jag ta ner stjärnorna uppe i hallen och på badrummet så är allt borta till nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela