peterrojder.blogg.se

my world

Ingången närmar sig slutet

Publicerad 2019-09-29 13:32:28 i Dagarna som gick,

Jag har då och då gjort lite mer på ingången för att komma närmare ett avslut.
 
Tisdag 24:e
Jag satte dit undersidan och täcklisten över ingången. 
Det jag får fundera lite på är om jag ska sätta en lodrät list utanpå foderbrädan runt stolpen.
Nu ligger listerna runt panelen längre ut och det skulle få allt i samma nivå. 
 
Lördag 28:e 
Jag satte dit en bättre kopplingsdosa och bytte uttaget till ett dubbelt. Sen skulle jag sätta fast kablarna men jag hittade inga vettiga klammer så det som återstår nu på elsidan är att få kablarna att gå rakt och snyggt.
Norra vägggen har jag inte gjort något mer med än att spikarna är inslagna.
Jag har en taklist kvar in mot huset som ska sättas dit och i den hade jag tänkt sätta den sista ledlampan. Innan jag bestämt mig för hur jag ska göra med den väggen och ev byte av panel får det ligga på is.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela