peterrojder.blogg.se

my world

Drömmar ger bättre resultat?

Publicerad 2019-11-09 23:37:14 i Dagliga tankar,

Jag har märkt det förr men i morse var det tydligt. 
Tankarna snurrar tydligen även när jag tror att jag sover.
Jag vaknade till vid femtiden och hade en lösning på hur jag skulle hantera golvet nedanför trappan. Det var något jag funderat en del på igår och kanske min hjärna fungerar bättre på natten?
Det fungerade ändå inte riktigt som jag tänkt mig men det berodde bara på att jag hade för bråttom.
Så lösningen var bra men genomförandet halvdåligt.
Sen är det ju en annan sak att jag hela tiden har för lite spackel så att det inte flyter och fyller upp som jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela