peterrojder.blogg.se

my world

Vårväder?

Publicerad 2016-04-12 00:00:59 i Dagen som gick,

Den här dagen skulle jag helst ha varit ledig i stället för att vara på jobbet. En bra dag att sitta ute och läsa en bok eller rota runt i trädgården.
Så för att missa solen helt satt jag kvar nån timme efter föreläsningen och ordnade lite papper. För säkerhets skull var jag också in i två affärer och såg till att tanka på vägen hem. 
Sen var det i stort sett tid kvar att äta och duscha innan det var dags att åka iväg till buggkursen.
Näst sista gången på kursen och det var lika roligt som vanligt men samtidigt ganska irriterande att inte lyckas riktigt med turerna.
Det hör väl till och kommer väl med lite träning får jag hoppas. Med lite tur dyker några av damerna upp på nån dans så att det går att testa mer.
 
Trött och inte mycket funderande denna dag. Det flöt bara på och räckte med det. Inget värt att skriva ner i alla fall även om huvudet aldrig är riktigt tomt på tankar.
 
Det kanske skulle göra det lättare att sova om jag lyckades tömma hjärnan på innehåll?
Tillfälligt.
Jag får nog träna på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela