peterrojder.blogg.se

my world

Några dagar i Sälen 2

Publicerad 2020-10-21 19:58:00 i Dagarna som gick,

På tisdagen var det gråmulet och dimmigt. 
I-M och jag bestämde oss för att gå en lite längre tur och gick "Spången" upp mot Östfjällsstugan och sedan ner mot Högfjällshotellet och landsvägen tillbaks. De andra gick en annan tur.
Ganska lättgånget och totalt ca 11 km. Inget bra fotoväder så jag tog bara några bilder uppe nära stugan.
Vi fikade en stund och sen gick vi ner mot hotellet.
Det var iordninggjort så att det gick att cykla och längre ner var det asfalterat så att det var ganska lätt att ta sig fram med rullstol. 
De sista kilometrarna var på asfalt och mitt högra knä tyckte inte riktigt om det så på kvällen hade jag värk. 
Dagen slutade igen med god mat. Och lite tv. Jag upptäckte när jag bytte om att den lilla pricken jag sett på låret hade växt och blivit en ganska stor röd fläck som var varm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela