peterrojder.blogg.se

my world

Stress eller vad?

Publicerad 2018-04-30 12:31:00 i Dagliga tankar,

Jag känner mig inte särskilt stressad men nåt stör.
Något slags gnagande oro.
Jag vet nog varför men det kan få vila till sig lite.
I vilket fall som helst ger det tydligen lite olika fysiska resultat.
Eller kanske snarare att de blir mer märkbara för mig. Jag kan i alla fall skylla på det så slipper jag fundera på vad jag ska göra åt det.
Näsblod av och till.
I fredags när vi åt hamburgare i Skövde trodde jag att jag fick ketchup på näsan men det var lindrigt näsblod. Kul?
Det kanske inte är direkt nytt även om det brukar vara mer på vintern.
Ont i axeln.
Båda egentligen även om höger är mycket värre. Det är ju en gammalt problem som verkar komma tillbaks så det är kanske lite svårt att skylla på "det psykiska tillståndet". Det blev värre när jag skruvade med skruvdragaren.
Operation? Jag har ingen lust men det löser väl problemet.
Ont i diverse leder och ryggen. Tummen främst.
Det är heller inget nytt men det påverkas både av vad jag gör och hur jag känner mig rent allmänt.
Lite "down"?
Humöret känns lite mer avslaget än jag är van vid. Jag ser inte riktigt fram emot sommaren av någon anledning.
 
Gnäll!
Jag får göra något så tankarna blir upptagna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela