peterrojder.blogg.se

my world

Både för mycket och för lite

Publicerad 2016-06-18 13:21:46 i Dagliga tankar,

Nu har det inte blivit något skrivet på ett bra tag så jag får nog ta mig samman och "författa" något under helgen. 
Orsak?
Jag kan skylla på mycket.
Det har varit fullt upp några veckor med undervisning, rättande och resor åt olika håll.
Halvbra ursäkt om det nu behövs.
Det har också gjort att jag inte heller kommit iväg på någon dans på snart tre veckor. Det känns som att det är risk (?) för att jag gör som förra året och lägger dansandet på hyllan för hela somaren.

Jag har inte läst mycket heller så det kanske mest är ren lathet?
 
Men just nu ska jag ut och plantera lite så skrivandet får vänta ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela