peterrojder.blogg.se

my world

Cleesekväll

Publicerad 2016-04-16 00:37:00 i Dagen som gick,

Ännu en dag med lite pappersarbete och en del annat plock.
Jag förberedde också lite mer kabeldragning till nätverket och letade rätt på några lister för att kunna gömma kablarna.
Annars gick den här dagen mest i väntan på kvällens föreställning med John Cleese på KCCC. 
Jag hade fått biljetter av Sofia. En riktigt bra födelsedagspresent!
 
Martin kom från Göteborg vid 18.20 och vi åkte i stort sett direkt in till stan. 
Jag nöjer mig med att säga - En riktigt bra stund.
Sen skulle Sofia ta lite "kort" i pausen för att visa hur glad jag var. Martin ville dra upp mina mungipor lite men det blev inte riktigt rätt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela