peterrojder.blogg.se

my world

Lugnt på operationsfronten ett tag?

Publicerad 2019-05-02 17:00:55 i Dagen som gick,

Idag var jag iväg och fick stygnen i vaden borttagna. Förhoppningsvis är det lugnt nu framöver så att det går att röra sig som vanligt igen. Det är ett bra tag sedan det inte var något krångel nånstans på kroppen så det ska bli intressant att se hur det känns.
Jag fick en uppmaning av sköterskan att inte göra tåhävningar på nån vecka.
Kanske ta det lite lugnt? sa hon.
Vad kan hon mena med det?
Annars är det lite ruggigt idag. Tio grader kallare än igår och blåsigt.
Men sol om jag nu vill hitta något positivt!
 
Jag får ta mig samman och sammanfatta vad som hänt sista veckan lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela