peterrojder.blogg.se

my world

Drönare?

Publicerad 2019-07-20 22:29:55 i Dagliga tankar,

Jag undrar om man inte borde kategorisera mig som en drönare numera.
Inte en som flyger utan en som inte får så mycket gjort.
Ofta kommer jag inte ur sängen förrän en stund efter 8. Sen kan jag bli sittande med mat och tv framåt 11-12 utan att göra så värst mycket.
Då brukar jag för det mesta inse att halva dagen har gått och skäms lite.
Skäms är nog inte rätt ord för det gör jag inte men jag känner mig onyttig.
Ibland hamnar jag framför datorn och sitter och letar efter olika saker eller redigerar någon bild.
Mer sällan skriver jag här.
Och ändå kan jag vara så trött att jag nästan somnar om jag inte gör något?
Sen är det en annan sak att när jag väl kommer igång kan jag få lite gjort. En hel del de gånger jag går upp tidigare och sätter fart direkt efter maten.
Men det är för sällan.
 
Jag kanske ska göra något åt det?
Gå upp tidigare t ex?
 
Nu ska jag träna lite mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela