peterrojder.blogg.se

my world

Städning. Ännu mer el.

Publicerad 2019-01-01 14:09:55 i Dagen som gick,

Jag kom hem från Fagerås ungefär 2. I säng runt 02.30 och sov till 8 med bara en vaken stund runt 5.
Upp ganska snart och efter mat och annat fortsatte jag med tvätt och grovstädning.
Det blir en del tvätt när det är flera här i huset.
Jag hade börjat med handdukar och en del kläder igår och fortsatte idag först med "danskläder" och sedan mer handdukar. Just nu går maskinen med några lakan.
Jag tumlade och vek undan de flesta handdukarna. 
Kalsoingen mm har jag varit lat och tumlat så de ligger slängda på golvet i mitt rum
När jag städat undan en del och hängt tvätten gick jag över till att fortsätta där jag slutade igår med eldragningen. Jag ska snygga till en del när jag mätt klart allt men just nu handlar det mest om att grovmäta.
Startläge idag.
En hel del av det här ska sättas dit.  
Inte verktygen givetvis men de ligger framme tills jag är klar.
Återkommer när det blir mörkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela