peterrojder.blogg.se

my world

Några tankar

Publicerad 2019-02-09 12:28:00 i Fria tankar,

Jag har ju märkt att det i stort sett bara blir dagboksliknande anteckningar här nu.
Inget om böcker.
Inget mer funderande runt livet som sådant.
Inget viktigt egentligen.
Slut på personliga tankar? 
Nej inte direkt.
Det jag märkt är att mina funderingar ofta handlar om personer eller relationer på olika sätt.
Varför skriver jag inte om det då?
Förmodligen för att det kan missförstås och att det givetvis oftast handlar om sånt som händer runt mig.
Inget jag vill dela med andra kanske?
Det kanske också kan bero på att några av de personer som väckte mest lust att diskutera och fundera mer eller mindre försvunnit ur mitt dagliga liv? 
Jag pratar mest med mina barn och de är ju kvar men det är inte riktigt samma sak.
Återstår att se om skrivlusten kommer tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela