peterrojder.blogg.se

my world

Lördag

Publicerad 2019-02-16 14:11:00 i Dagen som gick,

Ännu en dag med papper och sortering.
Jag har som mål att få bort allt från sovrumsgolvet. De som sett hur jag haft det förstår att det är en del som ska bort eller förflyttas till andra ställen.
För övrigt verkar det som om rådjuren har en promenadväg över åkern nu. De kommer vid åttatiden varje morgon. Jag har inte sett det tidigare men nu när snön sjunkit verkar de komma varje dag. Det minsta jag sett på en gång är tre stycken och det mesta sex. 
Frågan är var de varit?
De verkar i alla fall vara på väg ner mot udden och jag antar att de håller till i skogen under dagen.
Just nu har jag lätt huvudvärk efter att ha stirrat på papper ett tag. Det lär inte bli bättre av att stirra på en skärm så det är dags att återgå till pappershögarna. Det är i alla fall grovsorterat och nu ska det delas upp på pärmar.
Eller slängas?
Kanske skulle gå ut en sväng först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela