peterrojder.blogg.se

my world

Dansslut?

Publicerad 2018-10-31 22:59:13 i Dagen som gick,

Jag måste erkänna att det kändes väldigt konstigt att inte åka till Kolsnäs idag.
Tomt.
Sen I-M ringde efter mig en gång förra året hart jag bara missat två gånger. 
En gång förra hösten då jag blev sittande hos henne då hon var sjuk och en gång i våras då jag hade 40 graders feber.
Så egentligen har jag inte missat någon gång då jag haft möjlighet att åka dit.
Men jag ska nog överleva det även om det just nu känns lite halvsorgligt.
Jag får väl trösta mig med snickrande och bilmekande. Jag fick lös ett av naven på Tomas bil idag så kanske jag lyckas byta bromsskölden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela