peterrojder.blogg.se

my world

Studion fortsättning

Publicerad 2018-11-12 12:20:00 i Dagarna som gick,

Arbetet i studion rullar på. 
För några dagar sedan var vi iväg och köpte lite mer saker. Mattor, en skänk och lite smått för att hänga upp saker. Jag började sätta ihop skänken.
Sofia fortsatte och gjorde klart på kvällen när hon fotogaferat dagens lägenheter.
Hon rullade också ut mattan i hallen så det var klart att fortsätta när vi var två igen.
Nästa dag var vi och hämtade några stolar och testade lite hur det såg ut. Ljudsystemet jag köpt fick gå i retur.
Den delen av kontoret blir nog bra. Nu återstår skrivbord mm.
Hallmattan får duga efter att vi skurit till den så att den ligger från vägg till vägg.
 
Sofia fortsatte med att hänga ett "draperi" som dörr till studion. 
Nu gäller det bara att bestämma hur resten ska se ut.
Vad ska upp på väggarna?
Hur ska det möbleras?
Kan det här duga som en hörna att sitta i en stund? 
Jag var lite mer allmänt fundersam till skrivbord och hall men det får vänta lite.
Dags att åka hem. 
Det kommer fler dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela