peterrojder.blogg.se

my world

Mer snickrande

Publicerad 2018-03-25 11:40:10 i Dagen som gick,

Igår var jag både lite elektriker och snickare hos SoP. Två strömbrytare bytta och taklampor fixade innan det blev mer listsågande. Taklisterna i sovrummet är där och nu fattas lite list runt dörrarna så att golvlisterna går att göra klara.
Inga bilder från det men några bilder från hur det såg ut innan de började flytta in.
Sovrummet färdigtapetserat:
 
 
Det jag hann göra innan de flyttade in var lite golvlister. 
Listerna runt garderoben och dörren måste dit innan det går att göra klart de sista väggarna. Fönstret går fort bara det finns mer lister.
Vardagsrummet var också bara delvis klart.
 
Det enda som hänt sedan dess är att listen vid balkongdörren är avhyvlad mer och sitter på plats. Annars är det samma sak där. Dörrlisterna måste dit innan den sista väggen kan göras klar. Taklisterna ska dit men är inte köpta än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela