peterrojder.blogg.se

my world

Trött alldeles för ofta

Publicerad 2018-06-18 00:32:30 i Dagliga tankar,

Jag har funderat lite på varför jag är så trött så fort jag inte gör något.
Om jag sätter mig ner kan jag nästan somna när som helst.
Jag kanske är oinspirerad?
Eller omotiverad kanske är ett bättre ord?
Åldersvaghet?
Jag kanske ska skylla det också på att jag saknar kvinnligt sällskap och lika gärna kan sova?
Det kan givetvis vara någon av de sakerna som spelar in men jag tror helt enkelt jag är trött.
Jag tycker att jag ligger tillräckligt länge men antagligen sover jag för dåligt. Jag märker att jag vaknar till ganska många gånger en vanlig natt.
Oftast är jag uppe en eller två gånger per natt men jag är nog vaken betydligt fler gånger.
Axeln och ryggen stör mig och jag har svårt att hitta en sovställning där det inte värker någonstans. Nu tror jag att jag är ganska van vid den vanliga småvärken men när jag ändrar ställning verkar det som om jag vaknar till av att det känns lite extra.
Så jag kanske ska ligga helt still när jag hittat rätt läge?
Hur jag nu lyckas med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela