peterrojder.blogg.se

my world

Varmt eller bara slö?

Publicerad 2018-07-24 20:46:51 i Dagen som gick,

Nog för att jag kan vara inaktiv av och till men just nu känns det som om inget blir gjort.
Den här dagen är väl inget bra exempel för jag har tillbringat dagen med Sofia och vi har ägnat några timmar åt att frakta saker till studion och sedan åka runt och köpa mer saker, En del möbler finns nu på plats och en stor del av golvplanerandet går att ordna till nu.
Men det var inte det jag tänkte på.
Halva dagarna går ofta utan att jag gör något annat än ser på tv. 
Inte särskilt produktivt och inte mycket till motion heller.
Den här tiden framför datorn ger väl heller inte så mycket vettigt i fråga om "produktion".
Motion?
Jag kanske får se till att börja springa igen? Länge sen sist.
Eller dansa mer än en gång i veckan?
Fagerås?
Jag får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela