peterrojder.blogg.se

my world

Jag har inget tålamod tror jag

Publicerad 2018-01-30 23:44:18 i Dagen som gick,

Ont idag igen.
Inte mycket men jag märker att jag blir irriterad.
Irriterad är inte rätt ord men jag vill bli av med det. Sen vet jag ju att det tar sin tid men, men .....
Rastlös och känner att jag vill fortsätta rensa undan i garagte och källaren, laga bilarna och lite annat. Nu blir jag alldeles för mycket sittande framför datorn eller något tv-program. 
Och det känns väldigt improduktivt.
Fint ord.
Jag åkte medvetet inte till Holken idag trots att jag har fått ett erbjudande om samåkning. Enda skälet var att jag inbilar mig att det kanske läker lite fortare då? Inte för att jag märkt att det blir värre av att dansa men om jag ska avstå något så är de andra danstilfällena viktigare.
Sovdags.
I morgon resa till Skövde igen med Sofia och det verkar bli samma snöväder som förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela