peterrojder.blogg.se

my world

En dag i Sunne

Publicerad 2018-01-13 22:07:00 i Dagen som gick,

Idag har jag varit större delen av dagen på Kolsnäs.
Nybörjarkurs i modern fox och jag var med lite som hjälpdansare. Det betyder i praktiken mest att jag gått runt lite lugnt på dansgolvet. Det är inte direkt någon avancerad dans utan mest träning i att få till balans och hållning. Några enkla turer men i stort sett bara runt och framåt/bakåt.
Så det var inget värre än vilken promenad som helst men jag har lite ont ändå och det verkar blöda fortfarande. Frågan är om jag ska vara ännu mer stilla?
Jag kan ju inte bara ligga still hela dagen. Det är både tråkigt och stämmer inte med att man ska försöka komma tillbaks till det normala så snart som möjligt.
Det får bli en lugn kväll så får vi se hur det ser ut i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela