peterrojder.blogg.se

my world

Tomas flyttar till Linköping. Inlastning

Publicerad 2018-08-12 23:30:00 i Dagarna som gick,

Fredag 10 augusti.
Under tiden som Tomas gjorde en kort utflykt till Gönäs hämtade Sofia och jag kärran.
Sen var det bara att börja lasta. 
Tomas och Sofia bar det mesta. Jag fick inte bära något tungt sa de gång på gång men jag bar en del ändå. Mest lätta saker och det finns inte med på några bilder av det enkla skälet att det var jag som fotograferade.
Lite krångel med en del halvbökiga paket. Varför så stor tv?
Den gick i alla fall in och blev inplacerad för att inte välta.
 
Långt fram och med kartonger runt så den stod stadigt bredvid hyllan.
Mer kartonger fyllde ut hela flaket så Sofia blev ganska nöjd.
Allt smått hamnade bak i bilen och sen var det i stort sett dags att åka iväg.
Vi kom iväg 11.20. Ungefär en timme senare än de första planerna.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela