peterrojder.blogg.se

my world

Ljuset återvänder?

Publicerad 2018-04-25 15:24:56 i Dagliga tankar,

Jag är ljusberoende.
Det har jag sagt förut men det är inte mindre sant för det.
Det mesta brukar kännas bättre nu när det blir ljusare och ljusare men det är lite blandade känslor nu. Jag vet inte riktigt vad jag kommer att göra framöver så det känns lite konstigt.
Det känns inte bara positivt att sommaren närmar sig.
Dans eller inte?
Bryra en del kontakter eller inte?
Operaton av axeln?
De kanske är bättre att återgå till det jag gjorde förr? Mer i skogen och garaget och mindre på dansgolvet?
Förr?
Jag har hållit på med det här några år nu så det har blivit en vana även om jag försökt bryta den några gånger tidigare. Det skulle nog kännas väldigt konstigt att sluta med dansandet och jag skulle sakna kontakten med många jag träffar nu.
Vissa mer.
Vi får se.
Det lär märkas ganska snart vilket som känns bäst.
Just nu är det verkligen dagliga tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela