peterrojder.blogg.se

my world

Kvällsmat

Publicerad 2017-10-30 23:23:46 i Dagen som gick,

Sofia och Patrick har lite annorlunda matvanor än jag.
Framför allt kanske att de varierar sig mer.
Jag är nog lite enkelspårig. Kanske mest för att jag inte ids och när jag lagar mat gört jag ofta så det räcker flera dagar.
Idag blev det i alla fall en variant på Tacos med ris, bönor, kyckling mm. Jag tänkte äta den med kniv och gaffel men de andra tyckte det skulle rullas ihop. Så jag fogade mig. Sofia var först.
 
Sen gäller det ju att få in det i munnen utan att allt rasar ur. Patrick körde med en dubbel direkt.
  
Sen är det ju en annan sak att julmusten är lite tidig?
Helt ok trots det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela