peterrojder.blogg.se

my world

Sista arbetsdagen trodde jag

Publicerad 2017-05-30 22:01:23 i Dagen som gick,

Idag hade jag en tretimmars repetition och genomgång av en gammal tenta.
Det ska vara min sista undervisning om inget oförutsett händer.
Det som dyker upp nu är ett möte för att se på de kurser den nya läraren ska ha till hösten. Min närvaro är önskad och jag kan förstå det på den ena kursen eftersom jag haft den de gånger den gått hittills. De andra kurserna känns mindre relevanta för min del och där kan jag inte tillföra mycket.
Sen ska jag få medalj förståss.
Och kanske vara lite mentor till hösten.
Så det blir nog några dagar till på universitetet men undervisningen är nog avslutad.
Känns just nu bra!
Jag har nog gjort mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela