peterrojder.blogg.se

my world

Många lika dagar?

Publicerad 2017-06-11 00:11:17 i Dagliga tankar,

Ibland kan jag bli lite fundersam på vad jag egentligen gör på dagarna.
Jag sitter nog här lite för mycket?
Sudoku?
Men när jag tänker efter får jag en del gjort även om det skulle kunna bli mycket mer med lite mer disciplin.
Sista dagarna har jag hållit på med bilarna lite grand, rättat en tenta och gjort en del i trädgården.
Inte mycket mer känns det som.
Jo. Bouppteckning, lite bokföring, ordnat lite andra räkningar och skatterna, städat och kanske något mer.
Men det känns ändå som om dagarna rinner iväg utan att mycket blir gjort.
Så jag får nog börja planera lite bättre vad jag ska göra varje dag.
Jag måste träffa revisorn och ordna deklarationerna för båda företagen.
Klaga lite på några räkningar.
Besiktiga CJX.
Fixa byggställning och lite annat.
Ta tag i garaget och båda husen? (Det låter ambitiöst.)
Träna eller röra mig mer på annat sätt så att jag kommer ner under 70 kilo igen.
Dansa?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela