peterrojder.blogg.se

my world

Chicagoresan 6. Vernon Hills

Publicerad 2017-06-26 23:59:00 i Resor,

18:e Tisdag

Ännu en dag med lite promenader. Tomas var "spyvakt" en stor del av dagen så M och jag började dagen lugnt och medan han surfade runt passade jag på att ta några bilder på Tomas lilla hus.

Sovrummet från olika håll. Tomas hade vänligt överlåtit sin säng till mig och Martin och sov själv på golvet. 

Köket med sovrummet i bakgrunden.
Och åt andra hållet. Toalett bakom dörren. Möblerna används vid poolen när det är väder för det. 

Utifrån sett är sovrummet i den vänstra delen och köksdelen har en pelarutgång mot poolen.
Det gäller för den delen även bostadshuset som har utgång från köket mot poolen.
Sen gick gick vi ner till centrum och promenadvägen hade en del krokar runt träd och annat.
Ännu ett "standardhus i omgivningen.
När vi kom fram fick Jimmy Johns stå för "subs". 
Tomas kom vid 15-tiden och fick också lite att äta.
Sen åkte vi och besökte lite olika affärer i Vernon Hills. Calzone & Maccaroni blev slutet på den turen. Pizza för mig, Mac n cheese för Martin och grekisk sallad för Tomas. Tomas åt som vanligt inte upp utan fick med sig lite hem. 
Framsidan av huset med Tomas bil snyggt parkerad. Kvällen blev mest att de tittade de på diverse klipp på Youtube och jag hade tänkt skriva en del. Det blev inte så mycket med det.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela