peterrojder.blogg.se

my world

Senaste dagarna

Publicerad 2017-07-03 22:03:00 i Dagen som gick,

Jaja.
Min lilla bil vill fortsätta att reta mig.
ABS-lampan vill inte hålla sig släckt så besiktningen får vänta lite.
Nu är det inte guppen längre utan den började lysa mitt under färd utan att något särskilt hände. 
Jag får felsöka mer och se om jag kan hitta något med sensorerna.
Nästan samma sak med Toms bil. Den retas.
Den verkar fungera och har inte heller lagt några större rökmoln på några dagar.
Men.
Motorlampan tände sig igen och verkar tycka att den ska lysa.
Jag tycker också att jag hör ett misstänkt ljud från framhjulen men det kan vara inbillning. Framhjulslager är väl annars det billigaste det kan vara och ganska enkelt att byta.
Meklusten är lite dålig just nu så jag har ägnat mig lite åt trädgården istället och planterat om blommor och annat. Det måste jag fortsätta med innan allt dör bort.
Trapprojekten är avslutade för tillfället och nu är det målning och annat jag måste ta tag i. Jag behöver få ett besked om byggnadsställningen så att jag kan bestämma hur jag ska göra.
Tolitahuset är också illa ute om jag inte gör något åt det snart.
Det är väl mest en fråga om att planera vad som ska göras och när antar jag.
 
Jag får börja med att ta mig samman och skirva klart Chicagoresan. Motivationen är dålig så om jag inte gör det nu blir det aldrig klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela