peterrojder.blogg.se

my world

Mötesdag

Publicerad 2017-07-22 23:04:24 i Dagen som gick,

Det mesta av dagen gick åt till en resa till Arvika för att få reda på vad jag ska göra de närmaste dagarna.
Varmt!
Det är kanske läge att få igång AC:n i bilarna?
I vilket fall som helst så hann jag med att måla ena sidan på en planka innan jag åkte. Jag ska ha den på baksidan för att kunna göra ett litet tak bredvid altanen och det är säkrast att ha den målad innan jag sätter dit den. 
Mötet var för de som ska vara trafikvakter och vi fick reda på var vakterna ska vara. För min del Arvika i morgon och Skjutsbol på måndag. Boda på onsdag har jag bett att få byta mot något annat för det är lite långt att åka för några timmar.
På hemvägen hamnade jag i en kö efter en bil som pendlade mellan lite över 60 och 85 på 80-vägen. Mycket mötande trafik och det var inte lätt att komma om så det var lika bra att ta det lugnt och stanna i kön.
Avstressande?
Kanske det men inte det bästa sättet.
Väl hemma igen vattnade jag en del innan jag åt.
Sen flyttade jag om bilarna och körde ut XNX för att få lite plats i garaget.
In med plankan och en strykning till inomhus på andra sidan.
Och nu sitter jag här och måste försöka komma i säng för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela