peterrojder.blogg.se

my world

Chicagoresan 7. Cheese Cake?

Publicerad 2017-07-03 23:27:30 i Resor,

19:e Onsdag

Det blev en dag då vi drällde runt lite i olika butiker och letade efter en sak till en golfvagn bland annat. Det blev inte så mycket gjort mer än att Martin valde ut en present till sig själv som jag köpte. Google Home. 
Återstår att se om den blir populär när han kommer hem. 
Sen åkte vi till centrum för att testa den berömda Cheese Cake Factory.
Vi hade inte lärt oss något utan beställde en huvudrätt och sen orkade vi inte någon cheese cake. Tomas köpte en och tog med sig hem.

Lite senare var vi iväg och såg på när Will tränade fotboll. Vi kom när de körde lite match som avslutning.
Råkallt och lite dragit.
Jag kunde ha haft mer kläder på mig och det påminde om gamla tider när fotbollen drog igång runt Kil.
När vi kom hem tyckte Tomas att jag skulle smaka på hans inköpta "ostkaka". 
Den var helt ok. 
Jag fick det mesta.

Martin fick spel och körde något slags sit-ups samtidigt som han höll på och surfade.
Och kvällen avslutades som flera tidigare med att titta på andras spelande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela