peterrojder.blogg.se

my world

Åska

Publicerad 2016-05-23 23:14:44 i Dagen som gick,

Jag hade tänkt sätta mig ett tag och skriva klart några saker som ligger och stör mig. Lite om en bok och en del annat men det verkar som om åskan kommer att sätta stopp för det.
Annars en dag fylld av undervisning. Laborationen på eftermiddagen var riktigt tröttande för det mesta krånglade. Hälften av grupperna blev inte klara trots att de höll på i fyra timmar. Ganska slut i huvudet efteråt och jag var inte hemma förrän 18.30. Men då hade jag handlat lite på hemvägen. 
Nu blixtrade det lite väl nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela