peterrojder.blogg.se

my world

Bilproblem?

Publicerad 2016-07-06 10:56:38 i Dagen som gick,

Gårdagen var "som vanligt".
Besök hos läkare, revisor och hämtade/handlade några saker.
Inte riktigt som vanligt för resten.
Jag köpte skor!
Det tillhör inte vanligheterna.
Det enda ovanliga för övrigt var väl att bilen verkar krångla.
Jag blev lite överraskad och fundersam när oljetryckslampan plötsligt började lysa på tomgång. Den slocknade på högre varv.
Varm olja?
Lite olja?
Inte vad jag kunde märka så jag körde hem eftersom det inte hördes något särskilt och den gick som vanligt.
Det måste undersökas lite närmare så att det inte händer något.
Jag har inte tid med bilkrångel just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela