peterrojder.blogg.se

my world

Söndag = vilodag?

Publicerad 2016-12-18 23:31:14 i Dagen som gick,

Det har varit dåligt med skrivandet ett tag och det blir inte mycket nu heller.
En dag med plock med lite av varje. Jag hade tänkt åka till Fagerås och dansa en sväng på kvällen men när jag kom dit var det överskott på män så jag åkte hem igen.
Det blev några timmar framför datorn för att rätta labbar istället. Inte lika roligt men nu är det gjort.
Fördelen är väl att jag har mindre jobb kvar innan helgerna.
Fast det blev många returer.
Motionen försvann ju så det fick bli en promenad ut till korset nu innan sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela