peterrojder.blogg.se

my world

Väntan

Publicerad 2016-04-28 22:40:02 i Dagliga tankar,

Denna dag ett nytt liv?
Det har jag citerat förut och det är väl mest ett konstaterande av att dagen gick utan att det var något speciellt med den. 
Två provföreläsningar för lektoratet idag. Inte dåliga men jag blir inte direkt inspirerad att jobba vidare. Jag vet inte varför men det känns lite avslaget på flera sätt.
Annars mest vanligt plock och svarande på allt möjligt.
 
Kvällspromenaden blev inställd när jag tittade ut. Snöblask.
 
Jag väntar på sommaren.
Tror jag i alla fall.
Eller om jag bara väntar på något annat? Vad som helst?
Inte vet jag.
Något nytt kanske?
Som jag inte väntar mig?
Men det kan jag väl inte vänta på?
Jaja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela