peterrojder.blogg.se

my world

Vanlig dag?

Publicerad 2016-04-10 00:09:00 i Dagen som gick,

En helt vanlig dag?
Trött som vanligt så det var sig likt.
Jag blir märkligt trött om jag inte ser till att vara aktiv. Det verkar nästan som omj ag måste få upp pulsen och blodtrycket för att vakna till. Nu kan det ju hänga ihop med att jag inte sover särskilt bra utan vaknar flera gånger de flesta nätter?

Dagen började med mat som vanligt. Lite läsning samtidigt.
Sen sorterade jag kvitton ett tag.
Läste ut ännu en bok av Coben.
Mer mat.
Ut och krattade ihop två skottkärror med nedblåsta grenar. 
Kollade batterier till bilen och satte nägra på laddning.
Gjorde ren fälgarna på sommardäcken en aning. Byter i morgon.
Tvättade overallen som blev genomblöt av svett.
Sorterade ur lite kläder som antingen ska användas eller bort.
Ännu mer mat.
Tränade en timme. Dusch.
Mer tvätt.
Läsning framför tv-programmen.
 
Inte mycket vettigt gjort känns det som och inte mycket att skriva om heller.
Jag har försökt provocera mig själv lite här några gånger för att se om jag kan få fram nya tankar eller något vettigt att skriva om men det verkar mest bli tankar som går lite runt. Det leder ingenstans?
 
Jag kanske ska återgå till att skriva om vad som dyker upp när jag läser olika böcker? Just nu har jag läst några böcker av Harlan Coben igen och de är bra men väcker inte direkt några tankar att skriva ner.
 
Stiltje?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela