peterrojder.blogg.se

my world

Vinterväder

Publicerad 2019-01-24 01:07:00 i Dagen som gick,

Onsdag. En dag som alltid avslutas på Kolsnäs. 
Tisdagskvällen var jag stöddansare på Hammarö.
Det var betydligt jämnare fördelning än förra veckan så vi får se om det behövs i fortsättningen. Ev blir det möjligt att träna lite mer efteråt på parträningen för en av de yngre verkar intresserad av att dansa lite mer när hon ändå är där och hon är duktig.
Jag vaknade strax före 8 efter att ha sovit i omgångar som vanligt. Det såg ut att bli en ganska typisk vinterdag och det märks att ljuset börjar komma tillbaka. Det kändes råkallt när jag tittade ut.
Dimman börjar komma. Det här är taget med mobilen 8.10.
Det ökade på och 8.30 var det betydligt mer dimma. Lite senare gick det knappt att se vägen och bron. 
Men mitt på dagen klarnade det upp rätt mycket och solen var fram ett tag.
Svag men ändå. 13.10. 
Senare på dagen var jag mest sysselsatt med att kolla bokföring och se att alla kvitton sitter på rätt ställe. Jag ska fortsätta med kontering de närmaste dagarna.
Allt borde ha varit gjort för länge sedan.
Jag fick i alla fall iväg kontrolluppgifterna för 2018 så det är klart.
Kvällen ägnades åt motionsdans på Kolsnäs. Lite fler där den här gången. Runt 35 st och ganska jämnt så jag dansade i stort sett hela tiden.
Hemma 22.30 men i säng sent.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela