peterrojder.blogg.se

my world

Mitt i veckan

Publicerad 2019-01-30 09:45:00 i Dagen som gick,

Kall morgon.
Den här gråblåa ljuset blandat med lite orange och lila som hör till kalla vintermorgnar.
Det är vackert.
Alldeles för tamt uttryckt!
Hur ska jag föstärka det utan att det blir en massa ord som inte säger något?
Nu är det lite svårt att se det på morgonen eftersom det vackraste ljuset är mot Fryken och där är det en del träd emellan. Vintertid ganska glest med löv men det skymmer en del ändå.
Så kvällsljuset är lättare att se.
Dimman som kommer smygande.
Bilden tog jag igår innan jag började fundera på mat och dusch för att åka iväg till Hammarö och hjälpa till som stöddansare igen på nybörjar- och fortsättningskurserna. 
Kul på sitt sätt även om nybörjarkursen väl inte ger mig så mycket. På fortsättningskursen är några riktigt duktiga.
Så det blir tredje veckan i rad nu med dans fyra dagar i rad förutsatt att jag kommer iväg i kväll till Kolsnäs.
Nu får jag gå över till bokföring och tankar runt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela