peterrojder.blogg.se

my world

Lite mer gjort i studion

Publicerad 2019-01-09 17:15:15 i Dagen som gick,

Idag blev det en kort stund i studion med Sofia.
Jag tog lös några fötter på ett av de skrivbord jag har hemma och åkte in för att få ordning på "kontorsdelen". Sofia var redan där när jag kom och vi satte dit fötterna och vände skrivbordet rätt. Jag flyttade över skrivaren och Sofia passade på att försöka skriva ut lite papper.
Det gick när hon krånglat en stund.
Hyllan jag köpte på auktion passar inte riktigt in så vi får se vad som händer med den. Just nu hamnade den som en liten avdelare mot andra väggen.
Vi fortsatte i studiodelen och började sätta upp hyllor för bilder. Väggarna är ganska mjuka så det är svårt att få pluggarna att fästa.
Vi får se om det sitter. Två av pluggarna verkade sitta bra så vi testade och började städa undan lite.
Den delen ser ganska ok ut.
Lite högt upp kanske?
Kanske att det blir en hylla till under?
Sen är det bara att bestämma hur alla möbler ska placeras. 
Rummet är väl egentligen lite för kort för att det ska vara enkelt att fotografera så möblerna kan inte stå där fotografen behöver röra sig.
Utrustning kan alltid placeras i förrådet om det inte behövs.
Spegeln ska sättas upp på ett lämpligt ställe och det ska in ett sminkbord någonstans. Antagligen mot den vägg som inte syns på bilden.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela