peterrojder.blogg.se

my world

Övertrött

Publicerad 2019-02-09 00:10:00 i Dagen som gick,

Torsdag
Vaknade före 8 men hade egentligen ingen lust att gå upp. 
Dimma.
Grannen drog nya spår i snön. Det ska ju bli varmare så jag antar att de vill trycka till det som är innan det blir för blött. 
Det klarnade upp senare på dagen.
Jag var lite av en halvsovande zombie hela dagen kändes det som. Jag hade väl sovit ännu sämre än vanligt men det förklarar inte riktigt tröttheten. Jag har väl mina aningar om vad det beror på men i vilket fall som helst halvsov jag nog bort några timmar i soffan.
Inte så mycket att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela