peterrojder.blogg.se

my world

Tjatigt

Publicerad 2018-10-21 13:59:06 i Allmänt,

Det bnörjar bli lite tjatigt att ständigt känna av axeln. Den stör mig när jag ska sova och jag har svårt att hitta någon vettig ställning där jag inte vaknar av att det gör irriterande ont.
Men det går väl över.
Just nu är det mer irriterande att det tar en bra stund in på förmiddagen innan jag blir av med stelheten och svårigheten att använda högerarmen som jag vill.
Det kan ha att göra med hur jag ligger kanske?
På något sätt känns det som om jag närmar mig min toleransnivå mot mig själv?
Inbillning inser jag.
Har jag gått flera år med detta så lär det bara bli bättre nu.
I vilket fall som helst så ska jag gå ut nu sent omsider och börja se på hur jag ska lösa isoleringen för att kunna få på lite panel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela