peterrojder.blogg.se

my world

Lite mer om ingången.

Publicerad 2018-10-24 17:29:23 i Dagen som gick,

Jag hann med att få dit all panel som var färdigkapad mellan mäklarbesök och annat.
Isoleringen gick ganska smärtfritt (ha!) och jag kunde till och med använda några av de småbitar som blev över på andra sidan. 
Precis när jag kapat pappbiten kom mäklaren men jag fortsatte så fort hon åkt och fick på pappen nertill.
Hörnbiten fick bli efter fikat
            
Innan vi åkte till stan ville jag ha på panelen så att inte pappen skulle blåsa sönder. Sofia passade på att ta lite bilder under tiden jag höll på med hörnet.
   
Hörnbitarna måste dit först men sen går det fort att få dit resten. Sofia putsade av ändarna och jag spikade dit dem.
Klart för dagen.
Nu måste jag som sagt skaffa mer panel innan jag kan komma vidare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela