peterrojder.blogg.se

my world

Söndag igen

Publicerad 2018-11-12 12:40:12 i Dagen som gick,

Söndag 4/11.
En ganska händelsefattig helg efter resan igår:
Jag gjorde inte mycket vettigt idag.
I stort sett var det enda praktiska jag gjorde att jag bytte termostat på CJX. Jag köpte termostaten på Biltema och de hade inte högre temperaturer än 82 grader så tills vidare får det duga. Det verkade inte göra någon större skillnad men något varmare blev nog motorn. 
Senare på kvällen var jag till Fagerås och köpte lite honung. Jag blev kvar hela kvällen och dansade. Litge kompensation för att jag ine var till Kolsnäs i onsdags kändes det som. Jag får nog återgå dit oberoende av annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela