peterrojder.blogg.se

my world

Några bilder till

Publicerad 2018-11-08 20:17:08 i Dagen som gick,

Lördag 3:e november.
Sofia tog också några bilder när vi gjorde rundresan i lördags.
Ungefär samma bild som jag tog av början på Rotbergsvägen.
Sen blev vägen betydligt sämre på slutet men fullt körbar. 
Och utsikten i backen ner mot Linna tröttnar man inte på.
Även om riset närmast vägen gärna kuinde försvinna.
Väl framme på kyrkogården hade jag lite besvär att få fart på ljusen. De som stod där hade slocknat och var blöta. 
Men till slut brann alla fyra.
Sen ångrade jag mig som sagt och flyttade ett till farfars grav. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela