peterrojder.blogg.se

my world

Mer studio

Publicerad 2018-11-30 23:28:24 i Dagen som gick,

Jag får redigera det här lite senare och lägger bara in några av bilderna från idag. Jag ägnade större delen av tiden åt att ordna en del i förrådet och Sofia höll på och fotograferade i studion.
Flera av bilderna är tagna med "supervidvinkel" som ger lite underligt perspektiv och böjda linjer.
 
Fler hyllor i förrådet. Jag tog dit några av de breda jag har tagit bort i källaren. 
 
Kontoret närmar sig. Jag ska bara få dit den mittersta delen av skrivbordet så att jag kan sätta upp det.
 
 
Studion var i full drift. Jag pasade på när de var tillfälligt ute ur rummet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela