peterrojder.blogg.se

my world

Tjatig värk.

Publicerad 2018-05-06 13:07:54 i Dagen som gick,

Mer gnäll!
Jag är lite trött på att ha ont och vara trött. Axlarna värker så fort jag gör något jag inte är van vid osch ryggen verkar bara bli värre. Det går ner i benen och det gör det lite svårt att koppla av. Nu börjar händerna och knäna också spöka.
Jaja.
Det är bara att strunta i så går det över?
Gnäll lär inte hjälpa så det är bara att ta sig samman och göra något vettigt. Jag är för slö just nu.
Ut i trädgården så syns det i alla fall att jag gör något.
Så länge det går att dansa ska jag inte klaga för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela