peterrojder.blogg.se

my world

Alternativ lördag

Publicerad 2018-03-17 23:58:16 i Dagen som gick,

Sen upp.
08.10.
Men jag vaknade 7.15.
Sofia och Patrick var redan iväg när jag gick upp.
Förmiddagen gick åt till lite plock och sen hyvlade jag av dörrlisten som ska sitta till höger om balkongdörren.
Lite snabbmat, dusch och iväg till Kolsnäs till 12.
Danskurs. Fortsättningskurs i fox.
En snabbkoll av toaletter och annat och sen gjorde jag smörgåsar innan kursen började. 
Det visade sig att det blev jämna par om jag var med så jag var "stöddansare" under hela kursen. På fikarasten skötte jag en del av serveringen och efteråt blev det några korta danser och lite småstädande. Det är dans igen i morgon kväll så det var ingen större ide att göra den vanliga städningen.
Hemma igen 19.40.
S o P har börjat flytta en del saker och har kört iväg en del kartonger. Kärra i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela