peterrojder.blogg.se

my world

Inte mycket gjort.

Publicerad 2018-06-18 20:33:24 i Dagen som gick,

Trött som vanligt men jag har i alla fall fått dit utsalningarna runt fönstren. Det gick utan större problem när jag finjusterat längderna. Jag fick kapa lite i båda ändarna. Nedtill för att få det lite lagom snett och upptill för att få rått längd. 
   
Passningen är intehelt som jag ville ha det men det får duga.
Nu är alt klart för att sätta dit knutbrädorna och fönsterfoder.
Om det inte regnar för mycket i morgon är det lika bra att måla allt det röda en gång till för allt det andra ska målas flera gånger.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela