peterrojder.blogg.se

my world

Snart slut på väntan?

Publicerad 2018-01-07 20:51:34 i Dagen som gick,

Det här har varit en dag då jag mest suttit med papper. 
Sorterat och satt in i pärmar.
Lite som om det skulle göra någon nytta om något skulle hända?
Jjag har försökt hålla mig sysselsatt med något vettigt men det har nog känts som om dagen i stort sett bara varit en väntan på morgondagen.
Ett telefonsamtal gjorde mig glad och jag fick annat att tänka på ett tag.
I vilket fall som helst ska pappersarbetet ju göras och om jag kan fortsätta på samma sätt blir det nog ordning på pappershögarna till slut. Just nu är golvet nästan fullt med pärmar som jag börjat sortera om saker i. Mer logiskt hoppas jag om någon skulle ha synpunkter.
Jag åkte iväg till Fagerås ett tag. Egentligen för att köpa lite honung men idag gick det inte så det blev en dryg timmes dans i stället.
Nu får det bli lite mer papper och några mail till olika personer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela