peterrojder.blogg.se

my world

Mest småirriterad

Publicerad 2018-01-28 23:31:55 i Dagen som gick,

Jag har tröttnat lite på mig själv.
Eller i alla fall på att jag inte kan låta bli att vara irriterad på att jag inte kan bete mig som vanligt.
Lite värk och besvär med vissa rörelser kan inte vara något problem värt att bry sig om egentligen men jag har tröttnat på att vänta.
Svullet så jag inte kan ha vanliga byxor?
Än sen då?
Min toleransnivå mot mig själv verkar vara mycket lägre än mot andra.
Men jag tänker försöka ligga lågt några dagar till coch vara lite försiktig även om jag tröttnat.
Det borde räcka. I värsta fall få någon se på det men sen tänker jag nog ta tag i en del praktiska saker om det bara går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela