peterrojder.blogg.se

my world

Lugn dag igen

Publicerad 2018-01-12 15:17:00 i Dagen som gick,

Det verkar som om de har rätt om hur man mår efter operationen.
Maximal värk efter tre till fyra dagar stod det. Hoppas det för det har varit lite mer nu i natt och under förmiddagen. Mer som sveda än ren värk vid vissa rörelser men det var lite tjatigt i natt när det kändes så fort jag rörde mig.
Det är fortfarande ganska svullet men det verklar inte öka längre så det är nog på bättringsvägen. 
Besöket på vårdcentralen idag handlade mer om mina njurar och hur de mår. Diverse prov.
Tjat känns det som.
Jag saknar lite mer inspirerande tankeverksamheter men det får nog vänta tills det här är över.
För övrigt fick jag boka om första föreläsningen på analogkursen nu på eftermiddagen för givetvis kom det en röntgentid med posten idag som låg mitt i det första passet. Det blir nog fler krockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela